Jaarvergadering IJsclub Albergen

Donderdag 26 november houden wij onze jaarvergadering. Hiervoor willen wij al onze donateurs uitnodigen, de vergadering is in ons clubgebouw bij IJsbaan Bousmös aan de Weemselerweg in Albergen en begint om 20:30 uur.

Naast de presentatie van het jaarverslag, het financiële jaarverslag, het vaststellen van de toegangsprijzen en de gebruikelijke agenda punten zijn er drie bestuursleden aftredend, Othmar Assink, Frank Braakhuis en Sven Evers,

zij hebben zich alle drie herkiesbaar gesteld voor een volgende periode.

Ook worden er de plannen voor het renoveren van de toiletruimtes gepresenteerd en besproken.

Daarnaast zullen Helmuth Haarhuis en Richard Mensink worden gehuldigd, zij maken beiden inmiddels 25 jaar deel uit van ons bestuur. Waarvan Helmuth 12 jaar voorzitter is geweest en Richard inmiddels 19 jaar secretaris.

De agenda voor deze vergadering en de notulen van de vorige vergadering liggen vooraf ter inzage.

Wij hopen u tijdens deze avond te mogen ontmoeten.

Bestuur ijsclub Albergen